Customer Services

"Zelfs een JASA verpakker of verpakkingslijn blijft alleen optimaal presteren met regelmatig onderhoud en upgrades"

JASA Customer Services heeft als ultieme doelstelling het verbeteren van de performance van uw verpakkingslijnen. Dit doen wij samen met een wereldwijd netwerk van goed getrainde, pro-actieve en ervaringsdeskundige distributeurs. De dienstverlening betreft niet alleen correctief en preventief onderhoud maar behelst ook technische audits, recommended spare part kits, training van uw eigen onderhoudsteam en modernisatie.

  • etikettering

    Preventief Onderhoud

    Geef uw verpakkingsmachine een Health Check, verbeter prestaties en minimaliseer downtime

    Voor het in stand houden van de kwaliteit van uw verpakker of verpakkingslijn biedt JASA een standaard preventieve onderhoudsovereenkomst. Zo weet u altijd zeker dat uw machines optimaal functioneren met zo min mogelijk storingen.

  • etikettering

    Strategisch onderhoud

    Samen het maximale uit een verpakkingslijn halen

    Verbeter de betrouwbaarheid en winstgevendheid van uw productie met behulp van een passende onderhoudsstrategie. Maak gebruik van onze op maat gemaakte onderhoudsadviezen om de effectiviteit van uw verpakkingslijn te verbeteren. Onze service monteurs en dealers helpen u graag verder.

  • etikettering

    Training

    Meer dan 10% meer productiviteit met getrainde operators

    Uw operator is een niet te onderschatten succes factor. De performance van uw machinepark wordt in grote mate bepaald door hun kennis en kunde. Als specialist van verpakkingsoplossingen bezitten wij unieke kennis, die onze ervaren monteurs graag aan uw medewerkers doorgeven.

  • etikettering

    Modernisatie

    Moderniseren voor de maximale prestatie

    JASA kan uw huidige verpakker of verpakkingslijn moderniseren met de nieuwste technieken. Hiermee verbetert u de prestaties, output en het rendement van uw bestaande verpakkers. Wij voegen ook nieuwe verpakkingsvormen toe aan uw huidige verpakkingsmachines. Op deze manier verhogen wij de levensduur, de duurzaamheid, de opbrengst en ROI van uw machinepark.

  • etikettering

    Spare Parts

    Nooit meer misgrijpen. Geen onnodig oponthoud.

    De beste keus; JASA original parts. Bestel ze per e-mail of telefoon of laat de helpdesk van onze afdeling Customer Services ‘recommended spare part kits’ samenstellen voor uw machinepark. Onze engineers ondersteunen u graag bij het samenstellen van de voorraad spare parts voor uw machines.

  • etikettering

    24/7 Helpdesk:

    Altijd bereikbaar bij calamiteiten

    In geval van calamiteiten staat onze afdeling Customer Services 24/7 voor u klaar. Bij reguliere storingen zal de JASA helpdesk eerst proberen u telefonisch up-and-running te krijgen. Lukt dat niet dan staat er een team van service specialisten voor u klaar voor onsite ondersteuning.